ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات 5/4 میلیون سیم کارت عرضه می کند

| يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

با وجود عرضه 2 میلیون سیم کارت اعتباری از سوی تالیا و 5/2 میلیون مشترک اپراتور دوم ، سهم مخابرات دولتی از ارایه 9 میلیون سیم کارت وعده داده شده، 5/4 میلیون است که به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
مهندس صادق گوینده ، کارشناس مخابرات ، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تحقق وعده‌‏های شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارایه 9 میلیون سیم کارت تلفن همراه در سال جاری، گفت: امکان‌‏پذیری این امر منوط به اتحاد همه مسئولین دستگاه‌‏های دولتی و خصوصی در رابطه با تلفن همراه است.

وی، با اشاره به مدیریت مناسب به عنوان یکی از ارکان اصلی پیشبرد برنامه‌‏ها، یادآور شد: دولت جدید به دنبال خدمت رسانی به مردم حرکت می‌‏کند و با توجه به مدیریت کلان این بخش ، اجرای 9 میلیون سیم کارت تلفن همراه از سوی سه اپراتور دست نیافتنی نیست.

مهندس گوینده، با اشاره به خرید تجهیزات مخابراتی از سوی دولت به منظور توسعه شبکه سیار کشور، خاطرنشان کرد: ایجاد 9 میلیون سیم کارت دولتی و غیر دولتی در سطح کشور به اقتدار مدیران و قصد انجام کار از سوی آن‌‏ها بستگی دارد.

این کارشناس مخابرات، با اشاره به سیم کارت اعتباری تالیا ، گفت: این شرکت با برنامه‌‏ریزی و چیدن پلن‌‏های اجرایی تا 2 میلیون شماره، می‌‏تواند در شبکه ایجاد کند و اپراتور دوم نیز قرار است 5/2 میلیون مشترک در سطح کشور تا پایان سال داشته باشد که به این ترتیب سهم مخابرات دولتی از ارایه 9 میلیون سیم کارت تنها 5/4 میلیون است که این به راحتی شدنی است.

مهندس گوینده ، در خصوص خرید تجهیزات مخابراتی و ایجاد شبکه توسط پیمانکاران ، افزود: رسیدن به شبکه‌‏ای مطلوب و در حد استاندارد تنها از طریق دولت امکان پذیر است و برای دستیابی به این مهم ، شرکت مخابرات باید مناقصه برگزار کند.

وی ، در پایان در خصوص مشکلات فنی شبکه تهران ، تصریح کرد: اگر موانع توسعه شبکه تهران برداشته شود مشکلات شبکه تلفن سیار کشور تا حد بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.

  • ۸۵/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">