ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل اپل: تبلیغات اینترنتی خوفناک است

| يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر اجرایی اپل می‌گوید با دیدن تبلیغات اینترنتی می‌ترسد.

وی در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی ضمن تاکید بر این نکته که حریم خصوصی حقوق بشر است درباره تبلیغات آنلاین گفت: کاربران در برابر تبلیغات وحشت‌زده می‌شوند.

وی افزود: وقتی در حال دیدن مطلبی در اینترنت هستم به ناگهان تبلیغی را می‌بینم که مانند خزنده‌ای خوفناک در برابر دیدگانم ظاهر می‌شود. من چنین چیزی را نمی‌پسندم.

مدیر اپل که در مقابل «کریس هایس» و «کارا سوئیشر» در برنامه «انقلاب: اپل دنیا را تغییر می‌دهد» صحبت می‌کرد، ضمن تاکید بر حفظ حریم شخصی این موضوع را بخشی از حقوق هر انسان دانست که باید رعایت شود و تاکید کرد نگران شیوه تبلیغ به صورت آنلاین و میزان دسترسی به دیتای شخصی افراد است.

 مصاحبه یک روز پس از پایان رخداد آموزشی در شیکاگو و رونمایی از آی پد جدید 9.7 اینچی ضبط شد و مدیر اپل با افتخار گفت آنها 300 میلیارد دلار پول نقد در بیرون از آمریکا نگه داشته‌اند که برای آن 38 میلیارد دلار مالیات می‌دهند.

تیم کوک از سرمایه‌گذاری 30 میلیارد دلاری در آمریکا ظرف 5 سال آینده خبر داد که تا 20 هزار شغل جدید ایجاد می‌کند. وی افزود: تا 5 سال آینده اپل 350 میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا کمک می‌کند. این رقم از بابت مالیات روی محصول، مالیات روی حقوق کارمندان اپل و ... خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، وی گفت لغو قانونی که اوباما در مورد مهاجران تصویب کرد (موسوم به داکا یا دریمرز) اشتباه بزرگ ترامپ بود و وی به مبارزه خود برای بازگشت این قانون به نفع مهاجران بدون ویزا تلاش می‌کند. وی این موضوع را از بعد اخلاقی و نه مهاجرتی بررسی کرد

در مورد پالایش محتوایی اپ استور نیز گفت: ما نمی‌خواهیم محتوای پورن روی اپ استور باشد... ما نمی‌خواهیم محتوای نفرت‌انگیز روی اپ استور باشد... و نمی‌خواهیم از طریق اپ استور برای کارهای تروریستی اقدام شود... و به همین دلیل تک تکِ اپلیکیشن‌ها را روی اپ استور بررسی می‌کنیم تا خانواده‌ها احساس آرامش کنند.

مدیر اپل شمن ستودن هوش مصنوعی گفت: به زودی ربات‌ها بسیاری از فرصت‌های شغلی را از انسان می‌گیرند

  • ۹۷/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">