ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران


رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع مجلس،گفت:باید دستور العمل مشخص و یکپارچه‌ای برای اطلاع‌رسانی دقیق درباره نحوه محاسبه و پایان بسته‌های اینترنتی تدوین شود.
رمضانعلی سبحانی فر درگفت وگو با خانه ملت،درخصوص وضعیت خدمات اینترنت درکشور، گفت:در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع گلایه مردم از اتمام زودهنگام بسته های اینترنتی مطرح شد و اظهار شد که به عنوان مثال مردم با تبلیغات اپراتورها بسته های ماهیانه خریداری می کنند، اما این بسته ها ظرف مدت 10 تا 15 روز به اتمام می رسد، لذا مردم خواستار شفاف سازی در خصوص چگونگی محاسبه بسته های اینترنتی هستند.

نماینده مردم سبزوار و جوین درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه در این نشست بر شفاف سازی چگونگی محاسبه بسته های اینترنتی و جلوگیری از تبلیغات دو پهلو تاکید شد، افزود:وزیر ارتباطات اظهار کرد که این بسته به هر میزانی که خریداری شده باشد، به عنوان مثال 10 هزارتومان تنها برای یک ماه اعتبار دارد و پس از آن اگر مورد استفاده قرار نگیرد، مهلت استفاده از آن به پایان می رسد و پیش از پایان مهلت زمانی اگر حجم موردنظر اتمام یابد، مشترکان برای استفاده باید مجددا نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

 

اپراتورها باید پیش از پایان بسته های اینترنتی،اطلاع رسانی کنند

سبحانی فر با تاکید بر تبلیغات شفاف و جلوگیری از تبلیغات دوپهلوی  اپراتورها ادامه داد:مردم باید از میزان محاسبه و نرخ بسته های اینترنتی و حجم آن اطلاع و آگاهی داشته باشند و وظیفه ی اپراتورها اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم است، تا مردم براساس آگاهی کامل از حجم و هزینه ها بسته ی مدنظر خویش را انتخاب کنند.

وی از عدم اطلاع رسانی برخی اپراتورها برای پایان حجم بسته های اینترنتی انتقاد کرد و یادآور شد:عدم اطلاع رسانی در این زمینه تخلف بوده و اپراتورها باید پیش از پایان بسته های اینترنتی به آنها اطلاع رسانی کرده و به نحوی نسبت به اصلاح روند اقدام کنند.

 رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید دستورالعمل مشخص و یکپارچه‌ای برای اطلاع‌رسانی دقیق درباره نحوه محاسبه و پایان بسته‌ها تدوین شود، تصریح کرد: مردم باید به نحوی از میزان حجم و پایان بسته های اینترنتی خود مطلع شوند، تا پس از آن با میل خود از حجم آزاد استفاده کرده یا مجددا بسته های اینترنتی را خریداری کنند،اما بی اطلاعی مشترکان یک تخلف آشکار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">