ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه ساماندهی فعالیت مزون‌ها در دستور کار جدی کارگروه ساماندهی مد و لباس قرار دارد، گفت: در گام اول تمام مزون‌ها باید صفحات خود را در شبکه‌های مجازی اصلاح کنند و از هیچگونه عکس‌ نامتعارف استفاده نکنند.

حمید قبادی در گفت‌و گو با فارس در مورد ساماندهی مزون‌های لباس در فضای مجازی، گفت: مزون‌ها آمادگی داشته باشند از آنها دعوت می‌شود تا برای تکمیل پرونده مراجعه کنند، ساماندهی مزون‌ها به صورت جدی در دستور کار، کارگروه ساماندهی مد و لباس قرار دارد.

وی ادامه داد: مهلت‌های مکرری داده شده و این مهلت آخر است قطعا به کسانی که پیش از این درخواست کتبی دادیم و از آنها درخواست کردیم که برای تکمیل پرونده حضور پیدا کنند طبعاً مراحل بعدی که در دستورالعمل باید به تأیید اعضای کمیسیون صدور مجوزهای وزارت ارشاد برسد و مراحل فراتر از کارگروه صورت خواهد گرفت.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: در گام اول تمام این مزون‌ها باید شبکه‌هایشان را اصلاح کنند و به هیچ عنوان مجاز نیستند از عکس‌های غیرمتعارف و تصاویر نامناسب استفاده کنند ما مدتی پیش هم این موضوع را به صورت کتبی به تمام مؤسسات ابلاغ کردیم و به افرادی هم که در حال دریافت مجوز هستند اعلام می‌کنیم و تأکید می‌کنم در گام اول باید مزون‌ها برای دریافت مجوز صفحات مجازی خود را اصلاح کنند.

  • ۹۵/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">