ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسابقه زنان و اینترنت

| دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۸۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

دفتر امور زنان سپاه ، به منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح و کاربردی از اینترنت و افزایش حضور بانوان در عرصه های اینترنتی و به تبع آن افزایش اطلاعات و محتوی منطبق با فرهنگ و ارزشهای اسلامی و ایرانی ، مسابقه بزرگ «طراحی وب سایت» و «وبلاگ نویسی» را از طریق دبیرخانه همایش «زنان و اینترنت در هزاره سوم» برگزار می کند.

نکات قابل توجه :

1- صرف نظر از جنسیت طراحان و مدیران وب سایت ها و وبلاگ ها ، موضوع و محتوی وب سایت طراحی شده و وبلاگ نویسی مورد نظر می بایست ، مختص بانوان باشد.

2- ارائه خدمات و محتوی درج شده در راستای ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی و مذهبی و تحکیم بنیاد خانواده و ارتقاء شان و منزلت بانوان باشد .

3- شرکت و حضور بانوان در طراحی وب سایت ها و وبلاگ ها و یا عهده دار بودن مدیریت محتوی سبب لحاظ شدن امتیاز خاص جهت هر وب سایت و وبلاگ می باشد.

4- در داوری آثار (وب سایت / وبلاگ) نحوه طراحی ، جذابیت های بصری ، برنامه نویسی و استفاده از تصاویر گرافیکی ، نوع محتوی و ارزش و غنای مطالب درج شده مدنظر بوده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

5- به 10 وب سایت و وبلاگ برتر جوایز نفیسی توسط دفتر امور زنان سپاه و از طریق دبیرخانه همایش «زنان و اینترنت در هزاره سوم» اهداء خواهد شد.

6- وب سایت و یا وبلاگ مورد نظر می بایست حداکثر تا تاریخ 1/6/85 طراحی و بارگذاری شده باشد و تا تاریخ قید شده ، اطلاعات مورد نظر دبیرخانه همایش در فرم شرکت در مسابقه (فرم پیوستی) درج و به دبیرخانه همایش «زنان و اینترنت در هزاره سوم» ارسال گردد.

7- شرکت وب سایت ها و وبلاگ هایی که قبل از این تاریخ طراحی وبارگذاری شده اند ، بلامانع می باشد.
8- ارسال فرم شرکت در مسابقات به دو طریق ذیل امکان پذیر می باشد:

الف : تکمیل فرم در سایت همایش به آدرس اینترنتی www.wit.ir

ب : ارسال اطلاعات از طریق صندوق پستی : تهران – صندوق پستی 7976-14155 دبیرخانه همایش «زنان و اینترنت»

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دبیرخانه همایش «زنان و اینترنت در هزاره سوم» به آدرس www.wit.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 9 – 88972428 تماس حاصل نمائید.

  • ۸۵/۰۴/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">