ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: استفاده از ظرفیت 99 هزار تشکل مذهبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت.

ابوالحسن فیروز آبادی روز سه شنبه در دومین همایش 'فضای مجازی فرصت یا تهدید برای نشاط اجتماعی' در بوشهر افزود: درمان دائمی در حوزه آسیب های اجتماعی مشارکت مردمی را می طلبد از این رو در تلاشیم از ظرفیت یاد شده نهایت بهره را ببریم.
وی بیان کرد: ورود فضاهای مجازی به کشور با اجازه ما صورت نمی گیرد و برای مقابله با آسیب های این حوزه باید نقش سازمان ها مشخص و تقسیم کار جدی در این زمینه صورت گیرد.
فیروزآبادی گفت: امروزه در برخی از کشورها شاهد راه اندازی کمپ های ترک اعتیاد به فضای مجازی هستیم و امید است در آینده کار به جایی نرسید که نیازمند راه اندازی مرکز یاد شده در سطح کشور باشیم.
وی افزود: سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش از جمله نهادهایی هستند که در رصد وضعیت رفتاری مردم در فضای مجازی می توانند نقش پررنگی ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، فیروزآبادی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های حوزه و دانشگاه برای رصد وضعیت حاکم در فضای مجازی نیز از دیگر راهکارهای مورد نیاز برای کنترل آسیب های اجتماعی در حوزه فضای مجازی است.
وی با بیان اینکه امروزه 50 درصد از کودکان و نوجوانان در فضای اینترنتی با هرزه نگاری مواجه شده اند گفت: یکی از عامل های اصلی در این حوزه نبود متولی و آموزش لازم برای استفاده از فضای مجازی است.
فیروزآبادی گفت: چنانچه ساعت زیادی از سرگرمی مردم به فضای مجازی اختصاص یاید این امر باعث انزوا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">