ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشتریان گنبدی ایرانسل در انتظار

| چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

جمعی از خریداران سیم‌کارت "ایرانسل" در شهرستان گنبد کاووس در شرق استان گلستان در انتظار برقراری ارتباط این نوع تلفن همراه هستند.

این عده از شهروندان گنبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفتند: براساس اعلام قبلی شرکت ایرانسل، قرار بود سیم‌کارت‌های این شرکت در ایام دهه مبارک فجر سال ‪ ۸۵‬در این شهرستان فعال شود که متاسفانه هنوز خبری نیست.

یکی از خریداران سیم‌کارت ایرانسل گفت: با وجود تبلیغات شرکت ایرانسل و وعده‌های این شرکت، متاسفانه هنوز موفق به استفاده از سیم‌کارت این شرکت نشده‌ام.

"ابوالفضل میراب" افزود: اواخر دی‌ماه سال‪ ۸۵‬و براساس تبلیغات ایرانسل و اینکه شبکه ارتباطی این شرکت در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان فعال خواهد شد، اقدام به خرید یک عدد سیم کارت ‪ ۱۵۰‬هزار تومانی کردم.

وی اضافه کرد: متاسفانه با گذشت حدود دو ماه از وعده مسوولان ایرانسل هنوز این وعده در شهرستان گنبدکاووس تحقق نیافته است.

این شهروند گنبدی از مسوولان شرکت ایرانسل خواست نسبت به فعال کردن شبکه ارتباطی خود در این شهرستان اقدام کنند.

یکی شهروند دیگر گنبدی نیز با ابراز تاسف از تحقق نیافتن وعده مسوولان شرکت ایرانسل، خواستار فعال کردن سیم‌کارت‌های این شرکت درگنبدکاووس شد.

"محسن دلداده" گفت: بهتر است مسوولان ایرانسل قبل از فروش سیم‌کارت، شبکه خود را تجهیز کنند تا میزان رضایت مندی مشترکان آنان بیشتر شود.

وی افزود: متاسفانه عاملین فروش سیم کارت ایرانسل در این شهرستان نیز در این زمینه پاسخگو نیستند و تنها عنوان می‌کنند که ما فروشنده هستیم.

وی اضافه کرد: مسوولان ایرانسل باید تکلیف مشترکان خود را مشخص و زمان معینی را برای راه‌اندازی شبکه ارتباطی در این شهرستان اعلام کنند.

همچنین تعدادی دیگر از خریداران سیم کارت ایرانسل در گنبدکاووس نیز با بیان اظهارات مشابه، خواستار مشخص شدن هرچه سریعتر، وضعیت سیم‌کارت‌های تحویلی شرکت ایرانسل شدند.

مسوول نمایندگی فروش سیم کارت ایرانسل درگنبدکاووس نیز گفت: براساس پیگیریهای انجام شده، شبکه ایرانسل در این شهرستان تا پایان فروردین ماه فعال خواهد شد.

"رضا حمزه‌ای" افزود: در این شهرستان حدود ‪ ۹۰۰‬نفر سیم‌کارت ایرانسل خریداری کرده‌اند که حدود ‪ ۱۵۰‬نفر آنان سیم کارت اعتباری و بقیه سیم کارت دائمی این شرکت را خریده‌اند.

وی گفت: در صورت انصراف، از سیم کارتهای کارکرده مبلغ یکصد هزار ریال و از سیم‌کارت‌های کار نکرده، ملبغ ‪ ۲۰‬هزار ریال کسر خواهد شد.

شهرستان ‪ ۲۸۶‬هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است.

  • ۸۶/۰۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">