ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشغله دبیر شورای عالی مجازی در وزارت کار

| دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دبیری شورای عالی فضای مجازی با تمام وظایف مهم و اساسی با قائم مقامی همزمان در وزارتخانه پر مسئولیت کار تناسب ندارد و پرواضح است که این دغدغه‌های متفاوت هر دو مسئولیت را بر زمین می‌گذارد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌نفر در گفت‌وگو با فارس از حضور همزمان ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در سمت قائم مقام وزیر کار انتقاد کرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسئولیت دبیری شورای عالی فضای مجازی که رهبر انقلاب درباره آن می‌گویند اگر مسئولیت رهبری انقلاب را نداشتم خود مسئولیت این شورا را بر عهده می گرفتم، نشان از اهمیت این مسئولیت و جایگاه دارد.

وی ادامه داد: همچنین در شرایطی که موضوع کار و اشتغال یکی از موضوعات در اولویت کشور است، بهتر است فردی در این سمت قرار گیرد که به معنای واقعی فرصت کافی کار و ایفای مسئولیت‌های محوله در این سمت برای کشور را داشته باشد.

پژمانفر تاکید کرد: بنابراین دبیری شورای عالی فضای مجازی با تمام مشغولیت‌های مهم و اساسی با قائم مقامی همزمان در یک وزارتخانه به ویژه‌ وزارتخانه پر مسئولیت کار تناسب ندارد و پرواضح است که این دغدغه‌های متفاوت باعث می‌شود که هر دو مسئولیت بر زمین بماند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: از این رو لازم است آقای فیروزآبادی در این زمینه هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">