ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشهد میزبان سومین کنفرانس مجازی کامپیوتر

| سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش، 9 و 10 آبان 1392 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌تی آنالیز این کنفرانس سالانه به ابتکار گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد و به صورت مجازی برگزار می‌شود و از جمله اهداف برگزاری آن، پیشبرد دانش و فناوری‌های نوین در حوزه مهندسی کامپیوتر و دانش، هم‌افزایی علمی و فناورانه و انتشار یافته‌های نو و بدیع در این زمینه علمی است.

دکتر محسن کاهانی، قائم‌مقام رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیر سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش گفت: این کنفرانس به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و دانش‌پژوهان و محققان تا 22 تیر 1392 فرصت دارند یافته‌های علمی و پژوهشی خود را در قالب مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

دکتر محسن کاهانی افزود: این کنفرانس‌ سالانه با تمرکز بر زمینه‌های تخصصی و بدیع مهندسی کامپیوتر و دانش برگزار می‌شود و در 2 کنفرانس قبلی بیش از 500 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که در نهایت 135 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و در کنفرانس به صورت مجازی ارایه شد.

دبیر سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش با اشاره به برنامه‌های جنبی کنفرانس گفت: سخنرانی کلیدی استادان مطرح جهان در زمینه مباحث جدید و بدیع به صورت مجازی نیز برنامه‌ریزی شده است.

دکتر کاهانی افزود: در کمیته علمی این کنفرانس علاوه بر اعضای هیات علمی دانشگاه‌های داخل کشور، 21 عضو هیات علمی دانشگاه‌های خارجی از 13 کشور حضور دارند.

وی افزود: مقاله‌های که در کنفرانس سوم مهندسی کامپیوتر و دانش پذیرفته شوند در پایگاه IEEE Xplore digital library نمایه می‌شوند. همچنین مقاله‌های 2 کنفرانس قبلی نیز در این پایگاه منتشر شده‌اند.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به سطح علمی و حمایت بخش ایران IEEE از کنفرانس گفت: علاوه بر این، 4 انجمن علمی تخصصی کامپیوتر، رمز، سیستم‌های هوشمند، و ماشین‌بینایی و پردازش تصویر به همراه تعدادی از آزمایشگاه‌های تخصصی و مراکز علمی و پژوهشی معتبر از این کنفرانس حمایت می‌کنند.

جزییات برگزاری سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش در وب‌گاه این کنفرانس به نشانی http://iccke2013.um.ac.ir منتشر شده است.

  • ۹۲/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">