ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکلات کیفی تالیا کم شد

| جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۶:۴۵ ب.ظ | ۱ نظر

مشاور مدیر عامل شرکت تالیا از کاهش اختلالات این شرکت در دریافت و ارسال پیام کوتاه خبر داد.

ابوالفضل شاکری مدیر روابط عمومی شرکت تالیا و مشاور مدیرعامل این شرکت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش اختلافات این شرکت گفت: در شب سال تحویل و تحویل سال حدود 8 میلیون پیام کوتاه از سوی سیم کارتهای تالیا ارسال شده است که از این تعداد 6/94 درصد با موفقیت به مقصد رسیده اند.

وی اضافه کرد: تنها 4/5 درصد از sms ها ما با موفقیت ارسال نشده اند که دلیل آن هم در دسترس نبودن مخاطب یا خاموش بودن گوشی تلفن همراه بوده است.

شاکری در ادامه اظهار داشت: در روز عید 8 میلیون sms از تالیا ارسال شده و 14 میلیون مورد دریافت شده است.

وی در مورد پیامهای ناموفق گفت: به دلیل اینکه دلیل این امر نقص فنی نبوده و مشکل از resaver بوده و همچنین 60 درصد پروژه تالیا متعلق به دولت است (60 درصد درآمد ناخالص تالیا متعلق به مخابرات است) هزینه ارسال این پیامک ها از مشتریان دریافت می شود.

مدیر روابط عمومی تالیا اختلال در سیم کارتهای تالیا را در ایام عید فقط در 15 دقیقه اول سال تحویل دانست و افزود: سیم کارتهای تالیا تنها در 15 دقیقه اول تحویل سال با مشکل روبرو شدند و بعد از این مدت زمان هیچ گونه اختلالی در شبکه ما وجود نداشته است.

  • ۸۷/۰۲/۰۶

نظرات  (۱)

دمش گرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">