ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارگروه ساماندهی مد و لباس در ابلاغیه‌ای به تمام مزون‌ها و خانه‌های مُد، آورده است: مزون‌ها و خانه‌های مُد از ارائه هرگونه تصاویر نامناسب، غیر اخلاقی و غیر شرعی در شبکه‌های مجازی خودداری کنند.

به گزارش فارس، ابلاغیه‌ای از سوی واحد نظارت و ارزشیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس به مؤسسات، مزون‌ها و خانه‌های مُد مبنی بر رعایت شاخص‌ها و شئونات اسلامی در طراحی و تولید و تبلیغات صادر شد.

در این اطلاعیه که توسط مدیر نظارت و ارزشیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس و به نام هر یک از مسئولان و مدیران مؤسسات و خانه‌های مُد که به نحوی از این کارگروه دارای مجوز فعالیت بوده و یا در مسیر اخذ مجوز هستند صادر شده، آمده است:

به استناد آیین نامه ضوابط و مقررات راه اندازی مؤسسات و خانه‌های مد و لباس و شرایط ابلاغی مقتضی است نسبت به رعایت شاخص‌ها و شئونات اسلامی در طراحی و تولید آثار حوزه مد و لباس و اخذ نشان شیما اقدام کنید.

همچنین با توجه به توسعه شبکه‌های مجازی لازم است در صورت عضویت در آن شبکه‌ها از ارائه هرگونه تصاویر نامناسب، غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با شئونات اسلامی خودداری و عملکرد تبلیغی خود را منطبق با اصول و چارچوب ضوابط قانونی لحاظ کنند.

یاد آوری می‌شود، خانه‌های مد و مزون‌ها باید برای اخذ مجوز فعالیت به کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

  • ۹۵/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">