ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معترضان پروژه Core سند ارایه دهند

| شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: شرایط مناقصه گسترش و ارتقاء لایه‌‏های CORE و EDGE شبکه ملی IP (پروژه توسعه شبکه دیتا) به طور کلی تغییر پیدا کرده است.

مهندس صابر فیضی, مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, در خصوص تجدید مناقصه گسترش و ارتقاء لایه‌‏های CORE و EDGE دیتا که نزدیک به دو سال است که در شرکت فناوری اطلاعات (دیتا) مطرح است و شرکت‌‏هایی نیز اقدام به اجرای پایلوت این طرح کرده‌‏اند، اظهارداشت: برنده این مناقصه مشخص نشده بود که به دلیل تغییر مشخصات فنی, اقدام به تغییر شرایط مناقصه کردیم.

وی، با بیان این‌‏که همه پاکات قیمت‌‏ها باز نشده و قیمت برنده اعلام نشده است, تصریح کرد: کسانی که ادعا می‌‏کنند که وزارت ارتباطات برنده این مناقصه را اعلام کرده است، اسناد ارائه دهند.

مهندس فیضی، با اشاره به اصل خصوصی‌‏سازی در وزارت ارتباطات و جدا شدن شرکت زیرساخت از مجموعه شرکت مخابرات ایران، گفت: با توجه به تکنولوژی امروز و نیز سیاست دولت مبنی بر خصوصی‌‏سازی شرکت‌‏های مخابراتی، تغییراتی در روند اجرای این پروژه لازم دیده شد که ناگزیر به انجام مجدد مناقصه شدیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ادامه داد: طی 6 ماه آینده این پروژه نهایی خواهد شد و عملیاتی می‌‏شود.

وی، با تاکید بر این‌‏که شبکه ملی اینترنت بخش کوچکی از پروژه ملی CORE و EDGE است، خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه فوق, مبالغ هزینه شده شرکت‌‏ها در پایلوت این طرح دیده خواهد شد.

فیضی، از غیرمتمرکز بودن پروژه فوق در قالب برگزاری چند مناقصه جدید خبر داد و یادآورشد: با تمهیدات اندیشیده شده مناقصه‌‏های جدید طی 6 ماه آینده نهایی خواهد شد.

  • ۸۶/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">