ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معیاری برای اندازه گیری سرعت اینترنت نداریم

| يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر انجمن شرکت های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت (PAP) گفت: معیار و ابزار مناسبی برای اندازه گیری سرعت اینترنت در اختیار کاربران نیست.

"محمد بیدختی نژاد" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد اظهارات برخی مسئولان دولتی درباره کم فروشی اینترنت توسط شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP)، گفت: تا زمانی که ابزاری برای اندازه گیری سرعت اینترنت در اختیار کاربران نباشد، قضاوت در مورد این موضوع دشوار خواهد بود.

وی افزود: شرکت های PAP آزمایش های (تست های)عملیاتی در مورد سرعت اینترنت را شروع کرده اند و اشکالات را به شرکت فناوری اطلاعات گزارش می کنند.

گفتنی است شرکت فناوری اطلاعات ایران بر روی پایگاه اینترنتی (سایت) این شرکت بخشی با عنوان "سنجش سرعت اینترنت" راه اندازی کرده که کاربران می‌توانند با کلیک بر روی آن سرعت اینترنت خود را در حال استفاده اندازه‌گیری کنند.

بیدختی نژاد گفت: شرکت های PAP در سال جاری بدنبال توسعه بازار، ارایه سرویس به نقاط کم برخوردار و مناطق حومه تهران و شهرستانها و ارتقا کیفیت خدمات خود هستند.

وی به مذاکرات شرکت های PAP با شرکت مخابرات ایران و تهران و سازمان تنظیم مقررات اشاره کرد و افزود: حل مشکلات شرکت های اینترنتی و گرفتن امکانات مورد نیاز از محورهای اصلی این مذاکرات است.

  • ۸۹/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">