ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مهلت 48 ساعته به ایرانسل

| سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ | ۲ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ‪ ۴۸‬ساعت به ایرانسل، اپراتور دوم تلفن همراه، فرصت داده‌ایم که زمان محاسبه تعرفه مکالمات خود را از دقیقه به ثانیه تبدیل کند.

"محمود خسروی" روز سه‌شنبه در گفت و گو باخبرنگار حوزه ارتباطات "ایرنا" افزود: چون بارها به آنها در این‌باره اخطار داده بودیم و عمل نکردند، این ضرب الاجل تعیین شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اقداماتی که در صورت عمل نکردن ایرانسل به این ضرب الاجل ‪ ۴۸‬انجام می‌گیرد، گفت: به سازمان ارتباطات زیرساخت اعلام کرده‌ایم که در این صورت به آنها امکانات ندهد.

ضرب الاجل تعیین شده برای ایرانسل فردا چهارشنبه پایان می‌یابد.
پاسخ ایرانسل در مورد تغییر محاسبه مکالمات

ITanalyze.ir – روابط عمومی شرکت ایرانسل با ارسال توضیحی در خصوص محاسبه مکالمات مشترکان این شرکت بر اساس ثانیه اعلام کرد: همانگونه که قبلا نیز اعلام شد، طرح محاسبه مکالمات بر اساس ثانیه در تاریخ 16/12/85 به سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی بر اساس قرارداد و لیسانس فی ما بین ارسال و به محض وصول تائیدیه آن سازمان محترم، اعمال خواهد شد.

ضمنا ایرانسل بر اساس وعده داده شده در اسفند ماه سال گذشته، اصلاحات نرم افزاری برای محاسبه مکالمات بر اساس ثانیه را روی سیستم بیلینگ خود انجام داده و نهایی کرده است.

شایان ذکر است که اپراتور دیگر طی سالها نرخ مکالمات را بر اساس دقیقه محاسبه و اعمال می نموده است.
رد پیشنهاد تعرفه اتصال به اینترنت

"محمود خسروی" معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین اعلام کرد پیشنهاد شرکت ایرانسل اپراتور تلفن همراه در خصوص تعرفه اتصال به اینترنت رد شد و یک چهارم تعرفه پیشنهادی به تصویب رسید.

شرکت ایرانسل هزینه ریالی دریافت هر کیلو بایت اطلاعات توسط مشترکین این شرکت را مبلغ ‪ ۶۰‬ریال به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد داده بود.

وی گفت: تعرفه دریافت هر کیلوبایت اطلاعات ازطریق ‪ GPRS(‬اتصال به اینترنت) از ایرانسل ‪۱۵‬ریال تعیین و ابلاغ شد.

به گفته وی ، ایرانسل برای دریافت هرکیلوبایت اطلاعات توسط مشترکین ‪۶۰‬ ریال پیشنهاد داده بود که پس از بررسی ‪ ۱۵‬ریال را مناسب تشخیص داده شد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره زمان اجرایی شدن این تعرفه، گفت: تا ‪ ۱۵‬فروردین‌ماه سرویس ‪ GPRS‬ایرانسل رایگان بود ، بنابر این از این تاریخ به بعد تعرفه جدید لازم الاجرا است.

وی در عین حال افزود: اگر ایرانسل درباره این نرخ اعتراضی دارد، باید درباره آن بحث و تبادل نظر شود.

ایرانسل از اوایل اسفندماه سال گذشته برای نخستین‌بار سرویس ‪ GPRS‬را در ایران عرضه کرد.

خسروی درباره سرعت کم و در دسترس نبودن سرویس ‪ GPRS‬ایرانسل ، گفت: هر سرویسی در آغاز مسائل و مشکلاتی دارد و گروهی از این سرویس راضی و گروهی دیگر ناراضی بوده‌اند.

  • ۸۶/۰۱/۲۱

نظرات  (۲)

محض رضای خدا یه نفر از مخابراتی ها به ما بگه اگه از خونه به ایرانسل زنگ بزنیم چند میشه؟ یا لاقل یه آدرس بدید.
ایرانسل برای حفط بازار خودش هر چه سریعتر باید هزینه مکالمات را ثانیه ای کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">