ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

میزبانی همایش بین المللیIT در کیش

| جمعه, ۱۳ دی ۱۳۸۷، ۰۴:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

مجری همایش بین المللی (confenis2008) کانفنیز در ایران گفت: برگزاری همایش بین المللی فناوری های اطلاعات در ایران نشاندهنده موقعیت استثنایی و جایگاه بالای علمی کشور در جوامع جهانی است.
"داور رستمی وند" روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کنفرانس کانفنیز یکی از مطرح ترین همایش بین المللی در عرصه IT است که امسال به میزبانی ایران و در جزیره کیش با حضور بزرگترین و معروفترین دانشگاه ها و مراکز علمی جهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش بین المللی در سال 2006در اتریش و سال 2007در چین برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی این کنفرانس برای 20سال آینده مشخص شده ولی در سال 2008میلادی به دنبال پیگیری مسئولان کشورمان، این کنفرانس اسفندماه امسال در کیش برگزار می شود.

رستمی وند افزود: اجرای این همایش با همایشگران قاره آسیاست و دانشگاه امیرکبیر و منطقه آزاد کیش به عنوان میزبان حمایت آن را برعهده دارند.

مجری کنفرانس بین المللی کانفنیز افزود: این همایش بین المللی هفتم تا نهم اسفندماه جاری از سوی کمیته علمی سیستم های اطلاعاتی یونسکو و با همکاری دانشگاه امیرکبیر و منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

وی گفت: نقش سیستم های اطلاعات سازمانی دهکده جهانی،‌مدیریت دانش سازمانی و سیستم های اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی و بهبود فرایندهای کاری سازمان ها و انواع خدمات الکترونیک از تجارت الکترونیک تا شهروند محورهای اصلی برگزاری این همایش است.

رستمی وند با بیان اینکه مقالات این همایش همچون دوره های گذشته توسط انتشارات معتبر اسپرینگر(معتبرترین مجلد کنفرانس های علمی در جهان) چاپ می شود، گفت: زمان تحویل مقاله تا 20در ماه جاری و به زبان انگلیسی است.

دبیر همایش بین المللی کانفنیز افزود: علاقه مندان برای اطلاع بیشتر در خصوص همایش و نحوه ارسال مقالات می توانند به نشانی اینترنتی www.confenis2008.com مراجعه و یا با شماره تلفن 88803636 دبیرخانه همایش تماس بگیرند.

  • ۸۷/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">