ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه استرداد وجه سیم کارت ها در دست بررسی

| چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۸۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: از هر برنامه‌ای که تعداد مراجعه متقاضیان برای استرداد وجه سیم کارت‌های تلفن همراه را به حداقل برساند، حمایت می‌کنیم.
"مازیار کشاورز" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران، افزود: جلسه برنامه‌ریزی برای مشخص کردن نحوه مراجعه متقاضیانی که قصد دارند وجوه خود را بازپس گیرند، عصر امروز(سه شنبه) تشکیل می‌شود.
متقاضیان سیم کارت تلفن همراه که پس از تعیین اولویت‌ها انصراف داده و قصد دریافت وجوه خود را دارند، از روز برگزاری قرعه کشی (‪ ۲۶‬فروردین)، ‪۱۵‬ روز برای استرداد وجوه پرداختی فرصت دارند.
درحالی که چهار روز از قرعه کشی و تعیین اولویت‌های سیم کارت می‌گذرد، اما هنوز مشخص نیست که انصراف‌دهندگان برای دریافت وجوه خود به کجا باید مراجعه کنند.
شرکت مخابرات قبلا اعلام کرده بود که انصراف‌دهندگان برای دریافت وجوه خود باید به محل ثبت نام (پست) مراجعه کنند، اما برخی خبرها حکایت از آن دارد که روال پرداخت وجوه سیم کارت مانند سال گذشته انجام می‌شود.
سال گذشته متقاضیانی که‌ازدریافت سیم‌کارت تلفن همراه‌انصراف داده بودند، ابتدا به پست مراجعه کرده و با تکمیل فرم‌های مربوط، برای تحویل وجوه خود به پست بانک ارجاع داده می‌شدند.
این درحالی‌است که برخی منابع نیز در روزهای اخیر اعلام کردند برنامه - ریزی‌هایی در دست تدوین است تا انصراف‌دهندگان از دریافت سیم کارت، برای تحویل وجوه خود فقط به پست بانک مراجعه کنند.
معاون فنی شرکت پست روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این خبر را تایید نکرد و گفت: جزییات محل مراجعه متقاضیان عصر امروز مشخص می‌شود و خبر آن اعلام خواهد شد.

  • ۸۵/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">