ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه حمایت ارشاد از محتوای الکترونیکی

| چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ | ۰ نظر

حمایت از توسعه دهندگان محتوای الکترونیکی منوط به تصویب بند ط ماده 104 قانون برنامه چهارم توسعه است.

رضا بهبهانی صاحب نظر حوزه حمایت از محتوای الکترونیکی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب گفت:برای حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی که براساس قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه توسعه فضای فرهنگی،‌هنری ومطبوعاتی در محیط های رایانه ای و اینترنتی فعالیت می کنند احکامی صادر شده که اجرای این احکام به تصویب آیین نامه اجرایی این بند بستگی دارد.

وی افزود: این آیین نامه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در حال تهیه است.

وی بیان داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکبار آیین نامه مربوطه را تدوین کرده و به هیات دولت ارائه داده است اما به دلیل اینکه هماهنگی هر 3 دستگاه وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات و سازمان صدا و سیما الزامی است و در دو دستگاه مذکور مشارکت نداشتند، آیین نامه از دستور جلسه هیات دولت حذف شده است.

وی تصریح کرد: این آیین نامه پس از تصویب در هیات وزیران به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

بهبهانی ادامه داد: تا امروز هر کدام از دستگاه های اجرایی در حوزه فعالیت خود از شکل الکترونیک محتوای حوزه تصدی خود حمایت کرده اند اما رونق این حمایت ها بستگی به تصویب این آیین نامه دارد.

  • ۸۵/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">