ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء نخستین ماده اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سیزدهمین جلسه این شورا بررسی اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) را در دستور کار داشتند که در همین راستا تشکری هاشمی، گفت: نکته‌ای که درباره اساسنامه‌ها مطرح شده این است که در حال حاضر چارچوب کلی که قرار بود به صورت مشترک و اساسنامه تیپ باشد را تا الان عمل نکرده‌ایم.

وی افزود: یا باید از این موضوع صرف نظر کنیم و به ازای هر شرکت و سازمان اساسنامه مجزایی نوشته شود و یا اگر تصمیم قبلی را مورد پافشاری قرار دهیم باید اساسنامه تیپ ارائه دهیم و اینطور که اساسنامه‌ها یکی یکی بیایند و بررسی شوند اتفاق نیفتد. باید بندهایی که مشترک است را یکبار برایشان تصمیم بگیریم. همچنین نیازمند انطباق اساسنامه دو سازمان فناوری‌های نوین و سازمان فاوا و شرکت کنترل ترافیک هستیم تا از تداخلات و دوباره کاری‌ها جلوگیری کنیم.

صادقی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز گفت: هر یک از اساسنامه‌ها سه بخش دارد. بخش اول مقدمه و تعاریف است. بخش دوم برای هر کدام از اهداف و ماموریت‌های سازمان و شرکت مورد نظر است که متفاوت است و این بخش باید مورد بررسی قرار گیرد تا سازمان دیگری این وظایف را بر عهده نداشته باشد.

وی ادامه داد: از ماده ۵ به بعد اساسنامه‌ها به جز یک مورد مربوط به سازمان مدیریت بحران که هیات امنایی است، مابقی یکی هستند و نیاز است تنها آنها را مرور کنیم و رای گیری کلی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: به جز سازمان مدیریت بحران مابقی ۱۵ سازمان شهرداری تهران از ماده ۵ به بعد به صورت کلی و یکی هستند و می‌توانیم رای گیری کلی انجام دهیم.

قائمی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در جریان بررسی اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: کلمه فناوری باید به صورت سرهم نوشته شود و در تمام عبارات اساسنامه این موضوع باید رعایت و اصلاح شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ماده اول اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را به اتفاق آراء به تصویب رساندند.

  • ۰۱/۰۹/۲۰

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">