ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین نمایشگاه تخصصی تبلت برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

آی‌تی آنالیز - نخستین نمایشگاه و جشنواره تخصصی تبلت، نوت بوک و تجهیزات جانبی (Iran Tablex 2013)، از تاریخ 12 تا 15 شهریور سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در نمایشگاه ایران تبلکس 2013، بسیاری از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تبلت، نوت بوک، لپ تاپ و سیستم های هوشمند؛ محصولات و خدمات جانبی خود را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

هم چنین، در نخستین نمایشگاه بین المللی تبلت که توسط شرکت آرانو برگزار می شود، گروه بندی های ویژه ای در نظر گرفته شده است که در این خصوص می توان به ارایه دهندگان خدمات گارانتی، تعمیرات، نگهداری، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی محصولات تبلت، نوت بوک و تجهیزات جانبی آن اشاره کرد. در حال حاضر، وب سایت رسمی این نمایشگاه به نشانی www.irantablex.ir ، آماده ارایه اطلاعات تکمیلی در خصوص برگزاری این رویداد به علاقه مندان است.

در همین راستا و به مناسبت برگزاری نمایشگاه یاد شده، اولین همایش بین المللی توسعه دهندگان نرم افزار همراه، تبلت و سیستم های هوشمند (ICMOD 2013)، در تاریخ 13 الی 14 شهریور 92، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. از جمله برنامه های جانبی همایش ICMOD، ارایه سخنرانی های کاربردی، برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی در سطوح تئوری و کاربردی، برگزاری مسابقه بازی های تبلت، مسابقه ایده برتر طراحی نرم افزارهای کاربردی تبلت و موبایل است. در خصوص برنامه های جانبی همایش ICMOD، می توان به ارایه سخنرانی های کاربردی، برگزاری کارگاه های آموزشی در سطوح تئوری و کاربردی، برگزاری مسابقه بازی های تبلت و نوت بوک و مسابقه ایده برتر طراحی نرم افزارهای کاربردی تبلت، نوت بوک و موبایل اشاره کرد. هم چنین پایگاه اطلاع رسانی این همایش به نشانی www.icmod.ir از هم اکنون آماده خدمات رسانی به متقاضیان است.

  • ۹۲/۰۴/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">