ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرخ اینترنت اختصاصی اعلام شد

| چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۰، ۰۴:۱۲ ب.ظ | ۴ نظر

قیمت پهنای باند با سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه به‌صورت اختصاصی و برای یک نفر به قیمت 260 هزار و 400 تومان است که می‌توان از طریق آن 83 گیگابایت بر ثانیه در ماه دانلود کرد که البته این قیمت‌ها برای خطوط اختصاصی است.

علیرضا اصغریان - مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌و‌گو با (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: قیمت یک خط اختصاصی 128 کیلوبیت بر ثانیه و بدون به اشتراک‌گذاری 173هزار و 600 تومان است که کاربران می‌توانند با آن 41 گیگ در ماه دانلود داشته باشند.

وی افزود: یک خط 64 کیلوبیت بر ثانیه به‌صورت اختصاصی به قیمت 86 هزار و 800 تومان است که کاربران می‌توانند 20 گیگ در ماه دانلود داشته باشند.

اصغریان ابراز کرد: در صورتی که قیمت خط 64 کیلوبیتی با اشتراک بین 10 نفر به قیمت 5 هزار و 920 تومان و 128 کیلوبیتی با همین نرخ اشتراک به قیمت 9 هزار و 920 تومان است.

مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات اظهار کرد: شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت می‌توانند نقطه‌نظرات خود را در جهت کاهش قیمت و افزایش تنوع در سرویس‌های قابل ارایه به رگولاتوری ارایه کنند.

وی برداشته ‌شدن میزان حجم و ترافیک خدمات اینترنت پرسرعت را محدودیتی برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ADSL ندانست و تاکید کرد: این‌که میزان ترافیک را برای شرکت‌های ارائه‌ی خدمات ADSL نامحدود گذاشته‌ایم، محدودیت نیست و اگر محدودیتی را در این راستا متصور شویم، اشتراک معمولی یک به 10 خطوط است.

  • ۹۰/۱۰/۲۱

نظرات  (۴)

83 گیگابایت بر ثانیه در ماه؟ یعنی روزی خواهد رسید که کارشناسان کشورمان در حوزه تخصصی خودشان نظر دهند؟
براستی که در قیاس با سایر کشوها واقعا بیچاره ایم
یادش بخیر 5 سال پیش همین 64 کیلوبیت بر ثانیه بدون محدودیت رو 15 هزار تومن میدادیم ماهی !! همه ی دنیا اینترنت ارزون شده اینجا داره گرون میشه باید رفت چاره ای نیست ...
83 گیگابایت در ماه نه 83 گیگابایت بر ثانیه در ماه!!! اینم از مسئولین ما!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">