ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرخ خطوط E1 به وضع سابق بازگشت

| چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیته مخابرات مجلس با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در جلسه دیروز کمیسیون صنایع، گفت: وزیر در خصوص موضوعاتی از جمله کیفیت نامطلوب تلفن همراه، افزایش تعرفه خطوط E1، قطعی اینترنت در استان قزوین، نظام تعرفه‌گذاری سرویس‌های مخابراتی و بیمه کارگزاران روستایی توضیح داد.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به حضور رضا تقی پور وزیر ارتباطات در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع، اظهار داشت: یکی از نمایندگان از وزیر در خصوص متداول‌ترین مشکل مشترکان که همان کیفیت تلفن همراه است سؤال کرد و ایشان نیز در این رابطه توضیحاتی دادند و همچنین قرار شد مسئولان مربوطه مستقیماً توضیحاتی را ارائه دهند.

وی ادامه داد: به نظر ما همراه اول نتوانسته اعتماد عمومی را جلب کند و همکاران در این خصوص که مردم از کیفیت تلفن همراه رضایتمندی ندارند اتفاق نظر دارند؛ ضمن اینکه صرف نظر از اعداد و ارقام مربوط به کیفیت شبکه، نتیجه این ارقام باید با رضایت‌مندی مردم نیز منطبق باشد.

وی گفت: بحث دیگر افزایش قیمت خطوط E1 بود که وزیر این طور توضیح داد که با دستور رگولاتوری به مخابرات، قیمت خطوط به حالت اول بازگشته است.

مطهری افزود: از دیگر سؤالات مطرح شده مشکل قطعی اینترنت در استان قزوین بود و قرار شد وزیر در این رابطه پس از کسب اطلاع توضیح دهند.همچنین یکی از همکاران نیز در خصوص شیوه تعرفه‌گذاری در مخابرات از وزیر اطلاعاتی خواست.

رئیس کمیته مخابرات مجلس ادامه داد: از دیگر موارد مطرح شده بحث بیمه کارگزاران روستایی بود که وزیر گفتند هماهنگی‌های لازم بین وزارت ارتباطات و وزارت رفاه رد و بدل خواهد شد تا در نهایت اطلاعات کاملی تهیه شود.

وی گفت: به گفته وزیر، شرکت تأمین اجتماعی نیاز به اطلاعات جامعی برای بیمه دارد و قرار شده با همکاری وزارت ارتباطات اطلاعات لازم در این زمینه کامل شود.

  • ۸۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">