ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست بررسی بایدها و نبایدهای فضای مجازی

| شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ | ۰ نظر

نشست " باید ها و نیاید های فضای مجازی" با دو محور " امنیت اطلاعات و جایگاه آن در فضای مجازی" و " راه کارهای حفاظتی در مقابله با تهدیدات فضای سایبری"، یکشنبه 19 اردیبهشت ساعت 9 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، در این نشست رضا رییسی  و آرمان حسینی کارشناسان امنیت نرم افزار به بررسی دو محور " امنیت اطلاعات و جایگاه آن در فضای مجازی" و" راه کارهای حفاظتی در مقابله با تهدیدات فضای سایبری" می پرازند.

" امنیت اطلاعات در حوزه های گوناگون"، ابزارها و روش های ایجاد و تهدید امنیت اطلاعات درفضای مجازی"،" امنیت ایمیل"، "مدیریت رمزهای عبور"، " امنیت در مرورگرهای اینترنتی و امنیت درپرداخت های اینترنتی"، امنیت در شبکه های اجتماعی"، " امنیت در تجهیزات همراه" و ارائه راهکارهای کاربردی از جمله سرفصل های  آموزشی  این کارگاه یک روزه به شمار می رود.

این برنامه با مشارکت مدیریت فاوای معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان  این سازمان در فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیایان های کارگر و جمهوری برگزار می شود.

  • ۹۵/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">