ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست ملی IT امسال هم برگزار می شود

| چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۵، ۰۶:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

دنیای اقتصاد - سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به منظور ایجاد ارتباط میان اعضای صنف انفورماتیک با بدنه اجرایی کشور تصمیم به برپایی سمینارهایی در این حوزه در سال جدید گرفته است.
سهیل مظلوم نایب‌رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ما برنامه سمینارهای سازمان نظام صنفی را در شش ماه اول سال اعلام کرد و گفت: نخستین برنامه سازمان در سال جدید قدردانی از زحمات نصراله جهانگرد دبیر سابق شورای عالی اطلاع‌رسانی و سپهری‌راد دبیر سابق شورای عالی انفورماتیک است که در روز دوم اردیبهشت ماه آینده در هتل سیمرغ تهران برگزار می‌شود.
وی در خصوص برنامه دومین سمینار گفت: در اردیبهشت ماه سمیناری با حضور رییس سازمان امور مالیاتی کشور به منظور ارائه اطلاعات در خصوص تسهیلات مالیاتی قابل ارائه به شرکت‌های فعال در حوزه IT برگزار می‌شود.
مظلوم برنامه سمینار خرداد ماه سازمان را در خصوص معرفی شرکت‌های ERP ایرانی اعلام کرد و افزود: سمیناری به منظور معرفی شرکت‌های تولیدکننده ERP در ایران توسط سازمان با همکاری مرکز صنایع نوین برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: شرکت‌هایی که تاکنون در این زمینه فعالیت کرده‌اند و در داخل کشور به تولید ERP پرداخته‌اند پس از بررسی‌های سازمان شناسایی شده‌اند که به این سمینار دعوت می‌شوند.
مظلوم افزود: این سمینار با حضور 700نفر از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی و بازرگانی کشور برپا می‌شود تا شرکت‌های ERP در این سمینار محصولات خود را معرفی کنند.
سالگرد نشست ملی فناوری اطلاعات
با توجه به اینکه 12تیرماه سال‌جاری سالگرد نشست ملی فناوری اطلاعات است که در سال گذشته با حضور رییس جمهور سابق برپا شد، سازمان نظام صنفی قصد برپایی دومین نشست ملی IT را در همین تاریخ دارد.
به گفته مظلوم دومین نشست ملی فناوری اطلاعات با حضور مقامات عالی‌رتبه کشور برگزار خواهد شد که درخواست‌های حضور مسوولان ارسال شده و تدارک‌های لازم از سوی سازمان فراهم شده است.
مظلوم در ادامه به برنامه سمینار مرداد ماه اشاره کرد و گفت: از آذرماه سال گذشته سازمان نظام صنفی فعالیت‌هایی درخصوص نحوه تغییرات در مدیریت شهر تهران با استفاده از فناوری اطلاعات انجام داده است و در سمینار مردادماه که با هماهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود نتیجه فعالیت‌ها اعلام می‌شود.
وی افزود: در این سمینار موضوعاتی در خصوص استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت شهر تهران و نحوه مشارکت و جلب بخش خصوصی در این زمینه با حضور قالیباف شهردار تهران مطرح می‌شود.
مظلوم در خصوص آخرین سمینار در شش‌ماه اول سال گفت: برای برپایی سمینار شهریور ماه سال‌جاری رایزنی‌هایی با قوای سه‌گانه کشور انجام شده تا این سمینار با حضور یکی از این قوا در خصوص زمینه‌های موجود برای همکاری برگزار شود اما هنوز قطعی نشده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم برنامه این سمینار نیز اعلام می‌شود.

  • ۸۵/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">