ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست "نقش اخلاق در IT" برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۵، ۰۹:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

نشست "اخلاق در فناوری اطلاعات" روز سه شنبه چهارم مهرماه توسط دفتر امور زنان سپاه برگزار خواهد شد.
دبیر همایش زنان و اینترنت در هزاره سوم با بیان این مطلب گفت: در این نشست، تشریح مفاهیم اخلاقی و مقایسه آن در دنیای قدیم و کنونی و تشریح فضای فناوری‌های جدید و دلایل لزوم ورود اخلاق در این فضا ارایه می‌شود.
"حسن محمدی" سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آی تی ایرنا افزود: مشکلات اخلاقی موجود در فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، تبعات و تاثیرگذاری فناوری در زندگی افراد و اجتماع از جنبه اخلاقی، تشریح و تطبیق مفاهیم اخلاقی با فضای فناوری‌های نو به ویژه اینترنت، ارائه پیشنهاد و راهکار جهت رعایت، توسعه و ترویج اخلاق در فناوری از دیگر محورهای این نشست به شمار می‌رود.
سخنران این نشست "حمید شهریاری" دبیر شورای عالی اطلاع رسانی است.
محمدی گفت توجه به اخلاق و مباحث اخلاقی و بکارگیری آن در امور و زندگی افراد از دیرباز مطرح بوده است اما در دنیای امروز، با توجه به رشد و توسعه فناوری‌های ارتباطی، اطلاعاتی و فضای مجازی برای حضور و فعالیت افراد لازم است مباحث اخلاقی با تعریفی دقیق، جامع و منطبق با شرایط و فضای فناوری‌های ارتباطی تشریح شده و به کارگرفته شود.

  • ۸۵/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">