ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین نظام قیمت‌گذاری خدمات ارتباطی خبر داد و گفت: این مدل قیمت‌گذاری برای اینترنت، تلفن ثابت و موبایل اجرایی می‌شود.

صادق عباسی شاهکوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس مدل قیمت‌گذاری استاندارد در دنیا، تعرفه خدمات تلفن ثابت، اینترنت و موبایل تعیین می‌شود که ما نیز در کشور نظام تعرفه‌گذاری را تدوین کرده‌ایم تا از این پس در چارچوب این مدل، قیمت‌گذاری‌های خدمات ارتباطی تعیین شود.

وی گفت: بر اساس این چارچوب تعرفه خدمات تلفن و اینترنت ثابت به صورت آبونمان و تعرفه موبایل و اینترنت موبایل مبتنی بر استفاده و به صورت حجمی محاسبه خواهد شد.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه به زودی طرح نهایی این نظام تعرفه‌گذاری به تصویب خواهد رسید، خاطرنشان کرد: پس از تصویب نهایی این طرح، مدل تعرفه‌ای خدمات تلفن ثابت، اینترنت و موبایل مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز برای تعیین تعرفه‌های مخابرات و اینترنت از این چارچوب پیروی می‌کنیم.

عباسی شاهکوه، اجرای نظام قیمت‌گذاری خدمات ارتباطی را در راستای ثبات بازار و اعتمادسازی فعالان بخش ارتباطات کشور عنوان کرد و گفت: به این ترتیب تعیین تعرفه‌ها بر اساس استانداردهای مشخص انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست انجام برای تغییر تعرفه‌ها در بخش مخابرات و اینترنت گفت: هم‌اکنون نیز در دنیا نرخ خدمات ثابت بر مبنای آبونمان محاسبه می‌شود و ADSL به صورت حجمی نیست. از سوی دیگر اینترنت موبایل مبتنی بر استفاده حجمی و گیگابایتی است که در تعرفه‌های جدید به این نکات توجه شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">