ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکسال از نامه شما به وزیر ارتباطات مبنی بر فیلترینگ محتوای مجرمانه از فضای مجازی می گذرد در این خصوص برنامه ی قوه قضائیه به طور مشخص چیست؟ تصریح کرد: در آن زمان که بنده این نامه را نوشتم رئیس کارگروه مصادیق مجرمانه فضای مجازی بودم. در آن کارگروه شش نفر از دولت و یک نفر از دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی عضویت دارند و قوه قضائیه نیز یک عضو دارد که دادستان کل کشور و رئیس آن کارگروه است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژیه ادامه داد: ما اعتقادمان بر این است که باید تلاش شود تا هم استفاده ی خوب و مناسب از فضای مجازی صورت گیرد و هم ساماندهی شود یعنی از بروز فساد در آن جلوگیری شود که در آن موقع آقایان به ما گفتند که فرصت دهید تا ما تدبیری اتخاذ کنیم و مصادیق مجرمانه را به صورت هوشمند پالایش شود.

به گزارش میزان وی تصریح کرد: آنها این مدت را چند بار تمدید کردند و گفتند سرمایه گذاری قابل توجهی برای این کار کرده ایم و در تلاشیم که مصادیق مجرمانه به صورت هوشمند پالایش شوند، امیدواریم با شروع مجدد شورای عالی فضای مجازی، مسئولین آنجا در جهت سیاست گذاری و موضوعاتی که مربوط به فضای مجازی می شوند سرمایه گذاری کنند تا ما بتوانیم از شبکه های بومی و ملی خود استفاده کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">