ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نظر شرکت های انفورماتیک برای حضور در الکامپ اعلام شد

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - اعضای انجمن شرکت های انفورماتیک روز گذشته نظرات و تصمیم نهایی خود را برای حضور یا عدم حضور در یازدهمین نمایشگاه الکامپ اعلام کردند.

برای این اساس اعضای انجمن پس از ارایه گزارشی از نحوه برخورد با رییس انجمن شرکت های انفورماتیک از سوی مظلوم رییس این انجمن و همچنین تاکید بر بروز مشکلات مشابه در سالهای قبل خواستار رسیدگی و بررسی ریشه ای مشکلات شرکت های انفورماتیک برای حضور در نمایشگاه الکامپ شدند.در این میان یکی از اصلی ترین مشکلات شرکت های انفورماتیک برای حضور در نمایشگاه الکامپ موضوع محاسبه ارزی ریالی قیمت غرفه ها عنوان شد که همواره موضوع بحث بوده است.

در پایان این نشست نیز از اعضای حاضر خواسته شد که نظر خود را در خصوص حضور دریازدهمین نمایشگاه الکامپ اعلام کنند که حاظران در جلسه نیز با بلند کردن دست خود اعلام کردند در صورتیکه انجمن شرکت های انفورماتیک مجری نمایشگاه الکامپ باشد در این نمایشگاه حاظر نخواهند شد.

گفتنی است در حال حاضر شرکت نمایشگاه های بین المللی کار واگذاری غرفه های این نمایشگاه را آغاز کرده است از سوی دیگر امروز وزیر بازرگانی نیز با اعضای هیات مدیره انجمن شرکت های انفورماتیک در خصوص مسایل و مشکلات اخیر دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">