ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پژوهشکده مطالعات فرهنگ الکترونیک مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی هنری شهرداری با مشارکت باشگاه وبلاگ نویسان نخستین همایش بررسی نقش و جایگاه وبلاگ‌‏ها در مدیریت شهری را برگزار می‌‏کند.

به گزارش ایلنا ، به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات، این همایش که با هدف معرفی جایگاه وبلاگ در انتقال دیدگاه‌‏ها و نظرات شهروندان به مدیریت شهری است با حضوردکتر عسگری ، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و مهندس علوی، رییس مرکز فناوری اطلاعات آغاز به کار می‌‏کند.

این گزارش می‌‏افزاید: نخستین همایش بررسی نقش و جایگاه وبلاگ‌‏ها در مدیریت شهری در تاریخ 6 آذر ماه جاری، ساعت 15در محل سالن اجتماعات باشگاه وبلاگ نویسان افتتاح می‌‏شود.

لازم به ذکر است؛ حضور گروه‌‏های فعال و وبلاگ نویسان با تجربه در این همایش قطعا به تولید هر چه بیشتر و غنی‌‏تر محتوای الکترونیکی منجر خواهد شد.

  • ۸۵/۰۹/۰۴

نظرات  (۲)

من فقط می‌خواستم ببینم اگر چنین همایشی برگزار شده نتایج آن چی بوده است ؟ و یا دستاوردهای آن در چه بلاگ‌هایی منعکس گردیده است .
  • احد رسولی
  • من از چنین همایش اطلاعی نداشتم . اگر لطفا چنین همایشی برگزار شده ما را از نتایج آن بافخبر سازید . نتشکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">