ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نقش IT درتوسعه کشاورزی بررسی می‌شود

| شنبه, ۱۶ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

دومین همایش سراسری " بررسی نقش فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در توسعه کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی" بیست و پنجم دی ماه ‪ ۸۵‬در تهران برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دومین همایش سراسری بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه کشاورزی ،دامپروری وصنایع غذایی روز شنبه با بیان این مطلب افزود :امروزه فناوری اطلاعات وتجارت الکترونیک به‌عنوان دانش در عرصه کشاورزی و دامپروری بکارگرفته شده است و بهره‌گیری مناسب و توسعه مدیریت شده آن در کشور نیز می‌تواند تاثیر موثری در اقتصاد جامعه بویژه در بخشهای مذکور داشته باشد.

"سیامک گوهرخای" سپس افزود: وجود شفافیت در بازار محصولات کشاورزی و دامپروری از جمله مسائل مهمی است که می‌تواند کمک قابل توجهی در جهت جلو- گیری از نوسانهای غیرضروری این بازار داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه‌بر این،کاهش هزینه‌های اساسی تولید محصولات باغی،کشاورزی و دامی نیز نقش ویژه‌ای در تعادل بازار دارند که به طور قطع گسترش استفاده از فناوری اطلاعات از جمله ابزارهایی است که می‌تواند به شفافیت محصولات کشاورزی و همچنین کاهش هزینه‌های غیرضروری کمک کند.

گوهرخای بررسی اهمیت " فناوری اطلاعات " جهت بهره‌برداری از خدمات شاهراه اطلاعاتی جهان و قرار گرفتن در مسیر جهانی شدن،بهره‌گیری وآشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک،بازاریابی الکترونیک، بورس الکترونیک،بانکداری الکترونیک ،شهروند الکترونیک و همچنین گسترش فرهنگ خرید و فروش غیرضروری را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

دبیر اجرایی همایش یادشده در ادامه گفت: برگزاری همایش یادشده با حضور مسئولان نهادهای دولتی وبخش خصوصی باعث ایجاد فرصتی جهت تعامل بیشتر دولت، دانشگاه و صنعت خواهد شد.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان به حضور و مشارکت دراین همایش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ‪ www.it-agri.org‬مراجعه کنند.

  • ۸۵/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">