ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دوازدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری استان اصفهان (اتوکام ‪ (۲۰۰۷‬از تاریخ ‪ ۲۳‬بهمن ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان به مدت پنج روز برگزار می‌شود.
"بیژن اولیا"، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (‪ (ICT‬استان اصفهان عرضه خواهد شد.
وی نمایشگاه اتوکام را یکی از پرطرفدارترین نمایشگاههای این استان ذکر کرد و گفت علاوه بر حضور شرکت‌های داخل استان، شرکت‌های خارج از استان نیز در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.
اولیا با اشاره به اینکه بیشترین غرفه‌داران نمایشگاه بخش خصوصی هستند، اظهار داشت در نمایشگاه امسال ‪ ۵‬میزگرد خبری و ‪ ۵‬سمینار برگزار خواهد شد که از برنامه‌های جانبی نمایشگاه به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: میزگرد خبری با موضوعات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با حضور خبرنگاران رسانه‌های خبری، مسوولان دولتی، کارشناسان، اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های فعال در زمینه ‪ ICT‬و اعضای نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود.
موضوع‌های این میزگردها بررسی عملکرد سازمان نظام صنفی، عملکرد شرکت مخابرات استان اصفهان، بازار سخت افزار استان و مساله گارانتی، بودجه ‪ICT‬ استان و تاثیر مشاوره و نظارت در تعریف و اجرای مناسب پروژه‌های ‪ ICT‬است.
وی گفت: استان اصفهان دارای پتانسیل و تعداد کاربران زیادی در زمینه ‪ ICT‬بوده و همین امر موجب استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه شده است به طوری که در سال گذشته حدود ‪ ۱۲۰‬هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
وی ارایه آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای علمی در نمایشگاه‌های داخل کشور را بستگی به سیاست‌گذاری‌های دولت و حمایت از بخش خصوصی دانست.
به گفته وی، در اکثر نمایشگاه‌های ‪ ICT‬کشور، درصد کمی از آخرین فناوری ها و فنون جهانی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود که بهتر است متولیان این حوزه به رفع این مساله بپردازند.
نمایشگاه امسال توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان و شرکت نمایشگاههای بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

  • ۸۵/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">