ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه گارانتی‌های معتبر موبایل آغازشد

| سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

رییس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران گفت: برندهای مشهور تلفن همراه در این نمایشگاه حضور دارند و روند خدمات پس فروش را به طور عملی ارائه می دهند.

ˈغلامحسین کریمی خراسانی هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه را معرفی نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خارجی و تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت جهت ارائه خدمات بهتر تلفن همراه عنوان کرد.

به گفته وی این نمایشگاه از امروز 19 آذر تا 22 آذر ماه ادامه خواهد داشت و درکنار آن، کالاهای لوازم خانگی هم بخشی از این همایش و نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا کریمی خراسانی با بیان این مطلب که شهروندان می توانند با مراجعه به محل برگزاری این نمایشگاه از آخرین دستاوردها آگاه شوند اظهار کرد: شرکت ها و برندهای مشهور در این نمایشگاه تمام فعالیت های مربوط به خدمات پس از فروش خود را دراختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند.

وی گفت: در این نمایشگاه ، شهروندان از نزدیک با فعالیت و خدمات پس از فروش این نمایندگی ها بیشتر آشنا می شوند و از این پس بهتر می دانند برای رفع هر مشکلی چگونه باید اقدام کنند و چه مراحلی را سپری کنند.

کریمی خراسانی یکی از مزایای این همایش و نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با کارت گارانتی دانست و وجه غالب این نمایشگاه و همایش را محوریت دستگاههای مخابراتی و ارتباطی دانست.

به گفته وی اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران در این نمایشگاه حضور دارند و انواع معرفی نامه ها، برگه های شکوائیه و بروشورهای مختلف را در اختیار مراجعه کنندگان ارائه خواهند کرد.

  • ۹۲/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">