ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نوکیا برای ایران گوشی نمی سازد

| چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۸۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت‌‏های ایرانی مورد توافق وزارت صنایع برای تولید گوشی هفته گذشته برای مذاکره با شرکت دوو به کشور کره جنوبی سفر کرده بودند که دست خالی برگشتند.

یک مقام مسئول در شرکت نیمه هادی عماد، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: شرکت‌‏های خارجی تولید گوشی در ایران با توجه به حجم سرمایه‌‏گذاری پروژه‌‏های سود آور نداشته و به این دلیل با شرکت‌‏های ایرانی به تفاهم نمی‌‏رسند.

وی، با بیان این‌‏که نوکیا و اریکسون نیز همانند دوو از همکاری با ایران برای تولید گوشی تلفن همراه اجتناب کرده‌‏اند، یادآورشد: حجم سرمایه‌‏گذاری در پروژه تولید گوشی بالا است و با توجه به تغییر و تنوع مدل شرکت‌‏های خارجی دارای تکنولوژی رغبتی برای حضور در ایران ندارند.

گفتنی است؛ بیش از 10ماه است که سه شرکت ایرانی برای تولید 6 میلیون گوشی ظرف مدت یک سال با وزارت صنایع توافق نامه امضا کرده‌‏اند و با وجود گذشت این مدت زمان هیچ خبری نه تنها از تولید گوشی بلکه از انتخاب برند نیز به گوشی نمی‌‏رسد.

  • ۸۵/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">