ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نگرانی فرانسه از جاسوسی پیام رسان‌های خارجی

| سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی وزیر فناوری دیجیتال فرانسه گفت که این کشور برای جلوگیری از جاسوسی مکالمات شخصی میان مسئولان عالی رتبه سامانه پیام رسان بومی خود را توسعه می دهد.

به گزارش صدا و سیما ، سخنگوی وزیر فناوری دیجیتال فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد این کشور برای جلوگیری از جاسوسی مکالمات شخصی میان مسئولان عالی رتبه این کشور سامانه پیام رسان بومی خود را توسعه می دهد.
هیچکدام از اپلیکیشن های کنونی نظیر واتس اپ و تلگرام که چنین خدماتی ارائه می دهد در فرانسه مستقر نیستند که این موضوع به نگرانی ها از بی احتیاطی های احتمالی در این باره دامن می زند.
این منبع تصریح کرد «ممکن است نقایصی مانند آنچه در فیسبوک رخ داد، ظاهر شود، ما باید راهی برای داشتن یک پیام رسان رمز نگاری شده داشته باشیم که از سوی آمریکا یا روسیه رمز گذاری نشده باشد.»

در اوایل سال 2018 میلادی استفاده از واتس اپ و تلگرام ممنوع شد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و تیم وی بارها در دوران رقابت های انتخاباتی هدف حمله هکرها قرار گرفتند.

  • ۹۷/۰۱/۲۸

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">