ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نگرانی ZTE از تحریم های تازه آمریکا

| شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت فناوری زد تی ای با صدور بیانیه ای از تحریم صادراتی دولت آمریکا بر ضد این شرکت اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش فارس به نقل از ورج، با اعمال این تحریم شرکت های آمریکایی دیگر حق ندارند هیچ محصول یا ابزاری را به شرکت چینی زد تی ای صادر کنند.

زد تی ای در زمینه تولید گوشی تلفن همراه و انواع تجهیزات مخابراتی فعالیت می کند و وزارت بازرگانی آمریکا معتقد است زد تی ای با انتقال غیرقانونی تجهیزات ساخت آمریکا به ایران و کره شمالی مرتکب تخلف شده است.

این وزارتخانه همچنین مدعی شده زد تی ای حقوق و مزایای کارکنانی که در چنین اقداماتی دست داشته اند را قطع نکرده که این امر هم تخلف محسوب می شود و علاوه بر این از 35 نفری که تخلفات یادشده را انجام داده اند تنها 4 نفر اخراج شده اند.

زد تی ای در واکنش به این ممنوعیت ها اعلام کرده که تلاش می کند اقدامات مدنظر خود در ایالات متحده را با هماهنگی دولت امریکا انجام دهد و افزوده که اعمال تحریم های یاشده به برخی از شرکای تجاری این شرکت که امریکایی هستند نیز آسیب وارد می کند.

این شرکت چینی تصریح کرده که اقدامات قضایی را برای دفاع از حقوق و منافع خود انجام خواهد داد و در برابر کارکنان و شرکای تجاری خود مسئول خواهد بود.

  • ۹۷/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">