ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هشدار آلمان به ذخیره داده‌های کاربران اینستاگرام

| چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

مقامات آلمانی به فیس بوک مالک واتس اپ هشدار دادند از پردازش داده های شخصی کاربران آلمانی این اپلیکیشن و سوءاستفاده از آنها دست بردارد.

به گزارش فارس به نقل از سی ان بی سی، کمیسیون حفاظت از داده ها و آزادی اطلاعات هامبورگ روز گذشته اعلام کرد اقداماتی قضایی انجام داده که جلوی پردازش داده های خصوصی کاربران واتس اپ را در آلمان توسط فیس بوک می گیرد.

فیس بوک با رد این درخواست اعلام کرده که در برابر آن فرجام خواهی خواهد کرد. مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک درصدد یافتن راه هایی تازه به منظور استفاده از واتس اپ برای درآمدزایی است. حدود 60 میلیون نفر در آلمان از این اپلیکیشن گپ و تبادل داده استفاده می کنند. فیس بوک در سال 2019 واتس اپ را با پرداخت 19 میلیارد دلار خریداری کرد.

واتس اپ چندی قبل از کاربران خود در سراسر جهان خواست تا با مفاد توافقنامه کاربری جدید این اپلیکیشن موافقت کنند که بر اساس آن واتس اپ حق به اشتراک گذاری داده های خصوصی کاربران با فیس بوک را پیدا می کرد. این امر با اعتراض شدید میلیاردها کاربر واتس اپ در سراسر جهان مواجه شد و موجب شد این اپلیکیشن فعلا از خواسته خود عقب نشینی کند.

  • ۰۰/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">