ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هفتمین "جشن اخلاق رایانه‌ای پاک" با هدف فرهنگ‌سازی در کودکان در زمینه فناوری اطلاعات، بعدازظهر جمعه ‪ ۱۱‬اسفند در سینما بزرگ فردوسی واقع در میدان فردوسی برگزار می‌شود.

مسوول برگزاری جشن گفت: هدف از برگزاری این جشن ارایه آموزش‌هایی در خصوص "استفاده صحیح کودکان از رایانه و اینترنت"، "فرهنگ‌سازی در خصوص مسایلی چون کپی رایت" و "معایب و محاسن سرویس‌های اینترنتی" است.

"محمد رنجبری" روز سه‌شنبه گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای این جشن و همایش شامل "سی دی ویروسی به کسی ندهیم"، "رمز ایمیل هر کسی برای خودش است"، "همه برای چت کردن مناسب نیستند"، "پشت رایانه صاف بنشینیم" و "اینترنت همراه بزرگترها" به شمار می‌رود.

از دیگر مسایلی که به کودکان در این برنامه آموزش داده می‌شود، می‌توان به "یادمون باشه، سی‌دی کپی خیلی بده"،"پشت رایانه زیاد ننشینم"، "بازی‌های ایرانی مناسبترند" و "فایل‌های دیگران برای خودشان است" اشاره کرد.

وی ادامه داد: مخاطبان این جشن کودکان و نوجوانان هستند و محورهای آن در قالب "موزیک"، "شعر"، "نمایش"، "مسابقه" آموزش داده می‌شود.

این جشن یکی از سلسله برنامه‌هایی است توسط یک شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

  • ۸۵/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">