ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش ˈرایانش ابریˈ در تهران برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین همایش رایانش ابری و تاثیر آن برحوزه کسب و کار ملی نهم اردیبهشت ماه سال جاری و با مشارکت وزارتخانه های صنعت ، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

رایانش ابری، مدل مفهومی و معماری کلان، نهادسازی و توسعه کاربردی،رایانش ابری، ایجاد،توسعه و بهبود مستمر کسب و کار و کارآفرینی، .رایانش ابری، بهره وری حداکثری از ظرفیت های ملی با نگاه اقتصاد مقاومتی، .رایانش ابری، زیرساخت های امنیتی و فنی با رویکرد پدافند غیر عامل، رایانش ابری، قوانین والزامات حقوقی و تنظیم مقررات و رایانش ابری، راهکارهای جذب و توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی از محورهای این همایش دو روزه است .

براساس گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا )، برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات پرسش و پاسخ تخصصی همچنین تجلیل از برگزیدگان و مقالات برتر از دیگر برنامه هایی است که در جریان برپایی این همایش به اجرا در خواهد آمد.

رایانش ابری ، صرفه جویی و کاهش هزینه اقتصادی را برای فعالان اقتصادی در پی دارد، ایجاد زیرساخت ها و بسترسازی لازم برای حضور عوامل فنی و غیرفنی از مطالباتی است که تمام دست اندرکاران این حوزه باید به آن توجه داشته باشند.

لازم به توضیح است؛ رایانش ابری مدل رایانشی بر پایه شبکه های بزرگ کامپیوتری مانند اینترنت است که الگوی تازه برای عرضه، مصرف وتحویل سرویس هاس فناوری اطلاعات شامل سخت افزار، نرم افزار، اطلاعات و سایر منابع اشتراکی رایانشی را با بکارگیری اینترنت ارائه می کند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این همایش به نشانیwww.ccbc.ir مراجعه کنند.

  • ۹۲/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">