ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش آموزش مبتنی بر IT برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

همایش تکنولوژی و آموزش مدرن با هدف بررسی آخرین تکنولوژیهای آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات 30 فروردین تا اول اردیبهشت 91 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدف از برگزاری همایش افزایش دانش مدیران، اساتید و معلمان بیش از پیش در خصوص آخرین تکنولوژیهای آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که در راستای پروژه عظیم هوشمندسازی مدارس کشور برپا خواهد شد.

جامعه شرکت کنندگان در این همایش را مدیران مدارس، روسا و اساتید دانشگاهها و معلمان جامعه تشکیل می دهند و آخرین مهلت ثبت نام حضور در این همایش نیز 24 فروردین ماه سال 91 عنوان شده است.

در این همایش مسائلی همچون مدارس هوشمند بایدها و نبایدها، تکنولوژیهای جدید و تعلیم و تربیت، شبکه های اجتماعی و تعلیم و تربیت، آموزشهای مجازی بایدها و نبایدها، مدارس هزاره سوم، آموزش و پرورش در جامعه اطلاعاتی و آشنایی با روشهای آموزشی علوم شناختی‌ مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این همایش به مدت دو روز و با حضور سخنرانان و کارشناسان در حوزه تعلیم و تربیت مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری کالج بین المللی کانادایی دبی و شرکت فن آوری ارتباط مفید همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه آموزش دبی برگزار می‌شود.

علاقه ‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://www.tmeuae.com مراجعه کنند.

  • ۹۰/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">