ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش توسعه جامعه مجازی ایران برگزار می شود

| سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۸۵، ۰۴:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

اولین دوره همایش و جشنواره توسعه جامعه مجازی ایران با شعار "جامعه ایرانی، دنیای مجازی، جهانی شدن" از 28 آذر ماه تا اول دی ماه 1385 سال جاری در تالار بزرگ کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این همایش و جشنواره از سه بخش علمی ، کارگاه های آموزشی و فضای نمایشگاهی تشکیل شده است. در بخش علمی همایش با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه های مختلف علوم انسانی و انفورماتیک، یک دهه ورود اینترنت به جامعه ایرانی و نقش این فناوری در تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه امروزی ایران بررسی و به تبادل نظر گذاشته می شود.

در بخش نمایشگاهی این جشنواره، نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی آخرین دستاوردها و خدمات خود را در زمینه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک به نمایش می گذارند. همچنین همسو با برگزاری نمایشگاه فوق، کارگاه های آموزشی با محوریت مدیران جامعه مجازی، شهروند و دولت الکترونیک برگزار می شود.

مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیروی انتظامی، سازمان صدا و سیما، دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی اطلاع رسانی از جمله نهادهای شرکت کننده در این همایش هستند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت www.divs.ir مراجعه کنند.

  • ۸۵/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">