ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش سرویس‌های جدید تلفن همراه برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

همایش "سرویس‌های جدید تلفن همراه، روندها و فرصت‌ها" اوایل تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

دبیر این همایش با بیان این مطلب روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این همایش، "بررسی سرویس‌های جدید تلفن همراه" و "بررسی کاربردهای مختلف سرویس‌های ارزش افزوده" است.

"مهدی روحانی‌نژاد" افزود: "بررسی جوانب امنیتی و اجتماعی ارایه سرویس‌های جدید تلفن همراه"، "تعرفه‌بندی سرویس‌های جدید" و"تحلیل نقص و تاثیر رقابت اپراتورها در نحوه ارایه سرویس‌ها" از دیگر محورهای این همایش به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: از دیگر محورهای این همایش می‌توان به "بررسی تاثیر توانمندی‌های گوشی‌های تلفن همراه در نفوذ سرویس‌ها" و "پیش بینی حجم بازار و درآمد و هزینه" اشاره کرد.

وی بیان داشت: "تبیین راهکارهای لازم برای طراحی شبکه متناسب با ارایه سرویس‌های جدید"، "بررسی موضوع خدمات به مشترکین"، "ارایه سرویس‌های جدید" و "فناوری‌های مختلف تلفن همراه و سرویس‌های جدید" از دیگر محورهای این همایش است.

دبیر همایش "سرویس‌های جدید تلفن همراه، روندها و فرصت‌ها" ادامه داد: در این همایش جمعی از مدیران ارشد بخش‌های دولتی و خصوصی ارتباطات سیار، اپراتورها و فعالان داخلی و خارجی در زمینه سرویس‌های تلفن همراه و نیز اساتید دانشگاه به بررسی و تبادل نظر خواهند پرداخت.

"فرصت‌های موجود در بازار ایران"، "معرفی شرکت‌های ارایه‌دهنده این خدمات" و "بررسی جوانب فنی، امنیتی و اقتصادی سرویس‌های جدید تلفن همراه" از موضوعات مورد تبادل نظر در این همایش است.

  • ۸۶/۰۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">