ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین همایش ملی توسعه صادرات نرم‌افزار ایران از سوی اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار روز دهم دیماه جاری در محل مرکز همایش‌های ملی صدا و سیما برگزار می‌شود.

سیدمحمدرضا حسینی - عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اعلام این خبر درباره هدف برگزاری این همایش گفت: بررسی جایگاه ایران در نظام تولید و صادرات محتوای الکترونیکی و نرم‌افزارهای علمی کاربردی، شناخت استعداد و توانمندی‌های داخلی در بخش تولید و صادرات نرم‌افزار، ارایه راهکارهای علمی و عملی برای رفع موانع اجرایی در مسیر توسعه صادرات نرم‌افزار از اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

او ادامه داد: رییس مجلس شورای اسلامی ایران، دادستان کل کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیران کار و امور اجتماعی و صنایع و معادن و نیز رییس اتاق بازرگانی ایران از مسوولان دعوت شده به این همایش هستند.

دبیر اجرایی دومین همایش ملی توسعه صادرات نرم‌افزار ایران با بیان این که این همایش در دو بخش برگزار می‌شود، افزود: دربخش اول رییس سازمان توسعه و تجارت با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این بخش از صنعت و وزیر ارشاد در مورد ساماندهی نرم‌افزار در داخل کشور در زمینه‌ توسعه صادرات به سخنرانی خواهند پرداخت و در بخش دوم نیز با اهدا لوح سپاس از فعالان بخش صادرات نرم‌افزار تقدیر خواهد شد.

او با اشاره به این که برای تقدیر از فعالان این بخش با رونمایی از یک تندیس آن را به عنوان شاخص فعالیت‌های صادرات نرم‌افزار قرار خواهیم داد، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان حقیقی و حقوقی برای شرکت در این همایش که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد با دبیرخانه همایش تماس بگیرند.

  • ۸۷/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">