ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش erp برگزار می‌شود

| شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۸۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

همایش سیستم های برنامه‌ریزی منابع سازمان (‪ (ERP‬به منظور بررسی پیش نیازهای استقرار این سیستم ‪ ۳۰‬بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی انجمن انفورماتیک ایران ، این همایش با هدف ارایه راه‌حل سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان، انتخاب اجتناب ناپذیر بنگاههای تولیدی و خدماتی برای ادامه حیات در بازار رقابت فشرده برگزار خواهد شد.

این همایش فرصتی را ایجاد می‌کند تا با بررسی ابعاد مسئله به ویژه در زمینه پیش نیازهای استقرار این سیستم‌ها، اطلاع رسانی و تعامل بیشتر و مناسبی بین ظرفیتها و پتانسیل‌های موجود در کشور برای دستیابی به این سیستم‌ها و اهداف مورد نظر از استقرار آن برقرار شود.

شناسایی پیش نیازهای درون سازمانی و عوامل برون سازمانی برای حصول نتیجه مطلوب از راه‌حل سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان(‪ ،(ERP‬چارچوب و استانداردهای لازم برای انتخاب راه‌حل ‪ ،ERP‬نقش دولت در اجرای موفق پروژه های راه‌حل ‪ ERP‬در سازمانها، مرور تجارب استقرار ‪ ERP‬در کشور و شناسایی عوامل بحرانی موفقیت شرکتهای داخلی از محورهای این همایش عنوان شده است.

  • ۸۵/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">