ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه‌اول: سرویس تماس‌بان کاملا رایگان است

| دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

همراه اول اعلام کرد: طی روزهای اخیر مطلبی با مضمون هزینه دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار بوده که کاملاً نادرست است.

به گزارش فارس، «تماس بان» سرویسی است که حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه، مشترک از کلیه تماس های دریافتی خود مطلع خواهد شد.

چنانچه مشترک به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد، «تماس بان» پس از اتصال مجدد فرد به شبکه همراه اول، شماره تمام کسانی را که در این فاصله با وی تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها، در یک پیامک برای مشترک ارسال خواهد کرد.

همراه اول اطلاعیه ای اعلام کرد که فعال کردن و استفاده از سرویس «تماس بان» رایگان بوده و هزینه‌ای ندارد.

این اپراتور با مبهم دانستن منبع اینگونه پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی، از مشترکین خود درخواست کرده جهت کسب اطلاعات صحیح به کانال های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی(mci.ir)، مرکز تماس مشترکین(9990) و صفحات رسمی این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

مشترکین همراه اول می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 9914 سرویس «تماس بان» را فعال و با ارسال عدد 5 سرویس را غیر فعال کنند. همچنین دریافت راهنمای سرویس با ارسال پیامک بدون متن به 9914 امکان پذیر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">