ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

«همکاران سیستم» رسما از فرابورس به بورس رفت

| يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

در نتیجه‌ی عملکرد موفق و شفاف همکاران سیستم در «فرابورس»، تحقق همیشگی منافع سهام‌داران و تامین رضایت آنان از ثبات عملکرد شرکت؛ سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، با تائید توانمندی همکاران سیستم برای ورود به بورس، با درخواست شرکت برای انتقال از فرابورس به بورس موافقت کرد.

با توجه به موافقت هیات ‌پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ ششم مهرماه ۱۳۹۵ با پذیرش سهام شرکت همکاران سیستم در بورس اوراق بهادار تهران، به‌عنوان پانصد و چهارمین شرکت پذیرفته‌شده در بورس، از تاریخ هشتم آبان ۱۳۹۵ نام  این شرکت در بخش «رایانه و فعالیت‌های مربوط به آن»، گروه و طبقه «مشاوره مربوط به نرم‌افزار و عرضه نرم‌افزار» با کد صنعت «722007» و نماد «سیستمSYSTEM» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

پیرو این پذیرش، مراسم تغییر نماد همکاران سیستم از فرابورس به بورس، 23 آبان ماه در تالار شیشه‌ای سازمان بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.

گفتنی‌ست همکاران سیستم در سال 1390 موفق شده بود در جایگاه نخستین شرکت نرم‌افزاری کشور، مجوز ورود به بازار سرمایه را کسب کرده و به فرابورس راه یابد. در این دوره‌ی پنج ساله، این شرکت توانست افزون‌بر پوشش تمامی تعهدات خود به سهام‌داران، سرمایه‌ی خود را نیز از 200 میلیارد ریال به 750میلیارد ریال افزایش دهد.

  • ۹۵/۰۸/۲۳

همکاران سیستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">