ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همکاری XPERIA و متیو ویلیس در یک پروژه جهانی

| چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

متیو ویلیس فیلم‌بردار برندهٔ جایزهٔ گرمی و بفتا، که از بانیان تعدادی از قوی‌ترین سکانس‌های حیات وحش در «سیارهٔ آبی (قسمت دوم)»، «سیارهٔ زمین (قسمت دوم» و «سیارهٔ یخ‌زده» بوده است، با فیلم‌سازانی از سراسر جهان برای برای خلق فیلمی جمع‌سپاری‌شده که تماماً با تلفن‌های هوشمند Xperia تصویربرداری شده، همکاری کرده است.

40 تولیدکنندهٔ محتوای مستقل از سراسر جهان از سوی Sony Mobile و متیو ویلیس به کار گرفته شدند تا با استفاده از دوربین خارق‌العادهٔ Motion Eye™‎ که در دستگاه‌های پرچم‌دار  Xperia از جمله Xperia Z1 وجود دارد، کلیپ‌های پرشماری بگیرند و تماشاگران را برای سفری دیداری به مکان‌های شگفت‌انگیز در سراسر جهان با خود ببرند. فیلم‌های گرفته شده توسط متیو ویلیس برگزیده و تدوین شد و در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ در YouTube و وب‌سایت Xperia منتشر خواهد شد.

متیو ویلیس، مدیر فیلم‌برداری تحسین‌شدهٔ این فیلم گفت: «این پروژه در بسیاری از سطوح چالش‌برانگیز و در عین حال هیجان‌انگیز بود. من معمولاً عادت دارم کوهی از تجهیزات فیلم‌برداری با خودم داشته باشم. ولی همه‌چیز در این فیلم با Xperia فیلم برداری شد. و من از اینکه چطور توانست از این آزمایش سربلند بیرون آید، متعجب شدم. جلوه‌هایی مانند حرکت بسیار آهسته را که من معمولاً فقط می‌توانم با تجهیزات پیشرفته داشته باشم، در این پروژه در کف دستانم داشتم. تحسین‌برانگیز بود!»

این فیلم چندین سفر به نقاط مختلف جهان را دنبال می‌کند. دوربین روی مناظر شهری، پارک‌ها، زیر درختان، در کنارهٔ رودخانه‌ها، بر فراز دشت‌ها، اقیانوس و لحظه‌های پرواز حرکت می‌کند. ظاهراً همهٔ آن‌ها در یک روز و در یک زمان رخ می‌دهند. هر سفر به‌دنبال منظر متفاوتی از طبیعت است. نقوش تکرارشوندهٔ بصری مانند الگوها و سایه‌ها روندی مشترک بین هر سفر ایجاد کرده‌ است.متیو افزود: «این فیلمی مستند نیست و مستند نبودنش کاملاً عامدانه بوده است. مخاطبان لازم نیست این سفر را درک کنند یا جزئیات آن را بدانند. مأموریت همهٔ کسانی که درگیر این پروژه بودند، استفاده از بن‌مایهٔ «سفر» در قلب انگیزهٔ هنری و استفاده از Xperia برای زندگی بخشیدن به آن بوده است. در واقع این فیلم دربارهٔ یافتن آن لحظه‌های زیبایی‌های نفس‌گیر برای برانگیختن حسی از شگفتی‌های طبیعی کهنه‌نشدنی جهان است.»

خانوادهٔ تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار Xperia به کاربران گزینه‌ها و انعطاف‌پذیری بیشتری را بدون فدا کردن فناوری‌های سطح جهانی ما، ارائه می‌کنند. Xperia XZ1 سرگرمی‌های همه‌جانبه‌ای را با ترکیب دوربین پیشتاز Motion Eye™‎ با ویدیوی با حرکت بسیار آهسته و سرعت ضبط ۹۶۰ فریم در ثانیه ترکیب می‌کند. ضبط پیش‌بینی‌کننده یک ثانیه پیش از فشردن دکمهٔ شاتر شروع به بافرکردن تصویر می‌کند و به شما اجازه می‌دهد زمان را به عقب برگردانید و عکسی را انتخاب کنید که اگر قرار بود پس از فشردن دکمهٔ شاتر گرفته شود، آن را از دست می‌دادید. حالت فعال هوشمند SteadyShot™‎ ویدیوهایی روان‌تر را حتی در حالت سلفی یا نمای نزدیک ارائه می‌کند. علاوه بر همهٔ این‌ها، می‌توانید جهان را با ویدیوهای 4K با کیفیتی چهار برابر کیفیت Full HD به تصویر بکشید. Xperia XZ1 Compact توانمندی‌های Xperia  را همراه با همهٔ قابلیت‌های همتای بزرگ‌ترش، به بدنه‌ای جمع‌وجور با نمایشگر ۴٫۶ اینچی می‌آورد. XZ Premium با داشتن نمایشگر ۵٫۵ اینچی 4K HDR TRILUMINOS™‎ برای رنگ‌ها، کنتراست و وضوحی متمایز، امکان تماشای بی‌رقیبی را فراهم می‌آورد.

هم‌اکنون محصول این پروژه را به‌صورت آنلاین تماشا کنید و با دنبال کردن هشتگ #WorldofWow‎ به این جریان بپیوندید.

  • ۹۶/۰۹/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">