ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بر اساس اعلام فرابورس ایران، هم‌اندیشی پیرامون کانال‌های تلگرامی بازار سرمایه، هفته آینده در فرابورس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس ایران با اعلام اینکه بیش از 300 کانال تلگرامی شناسایی شده و در حال بررسی است، بیان کرد: علیرغم ظن تخلف عمده‌ کانال‌های کشف شده از مقررات، حین بررسی محتوای کانال‌ها از سال‌های گذشته تفکیک‌هایی میان نوع فعالیت مدیران کانال‌های تلگرامی مشاهده می‌شد، بدین صورت که برخی گردانندگان کانال‌های تلگرامی فعال در بازار سرمایه، افراد حرفه‌ای بوده و از سطح سواد مالی مناسبی برخوردارند. همچنین به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها سوء‌ نیت در ارتکاب به تخلف ندارند و این موضوع احتمالا ناشی از عدم آگاهی ایشان نسبت به مقررات بوده است.

سروش خواجه حق‌وردی یادآور شد: اصولا هنگامی که مکانیزمی موجب می‌شود ارتکاب به تخلف از جانب بسیاری از افراد صورت پذیرد، به نظر می‌رسد، مکانیزم مورد نظر قابلیت بازنگری یا ایجاد جایگزین دارد، از این رو در روزهای آینده جلسه‌ای به منظور هم‌اندیشی درباره فضای مجازی مرتبط با بازار سرمایه در فرابورس ایران برگزار می‌شود تا در این زمینه بررسی و تبادل نظر صورت گیرد.

او برگزاری این جلسه را جهت تجمیع نظرات مختلف برای یافتن راهکاری به منظور شناسایی و تفکیک کانال‌هایی دانست که اقدام به تحلیل‌های حرفه‌ای در بازار می‌کنند و سوءنیتی در ارتکاب به تخلف ندارند و در همین رابطه ادامه داد: با جمع‌آوری نظرات از شرکت‌کنندگان در جلسه و هم‌اندیشی صورت‌گرفته میان حاضران، نتایج آن با سازمان بورس در میان گذاشته خواهد شد.

  • ۹۸/۱۰/۰۶

بورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">