ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

«هواوو» هووی «هوواوی» در چین!

| سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

گوشی جدیدی در چین معرفی شده که هواوو ۶۰۸۱ نام دارد و شباهت زیادی به Mate 10 Pro هوواوی دارد.
فناوران- چینی ها توانایی خاصی در کپی برداری از محصولات مختلف دارند. گزارش های بی شمار و پرونده های قضایی بسیاری از نقض نشان های تجاری شرکت های بزرگ و کپی برداری از آن ها در چین حکایت دارند.
 کپی برداری شرکت های چینی تنها طراحی محصولات را دربرنمی گیرد؛ بلکه کپی برداری از لوگو و اسامی محصولات نیز فراوان دیده می شود.
هواوو ۶۰۸۱  (Huawo 6081) نام یک گوشی هوشمند کپی برداری شده از میت ۱۰ پرو هوواوی است. 
این محصول با آنکه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ (MWC) در بارسلون معرفی شد؛ اما تا به امروز توجه چندانی را به خود جلب نکرده بود.
 نکته جالب توجه این است که هواوو ۶۰۸۱ در واقع در MWC به نمایش درنیامد و شرکت سازنده آن تنها از تصاویر این گوشی در آنجا رونمایی کرد. 
نکته عجیب دیگر این است که با وجود حضور عکس هواوو در نمایشگاه بارسلون! این گوشی هنوز به عنوان یک محصول واقعی به مرحله تولید نرسیده است. هواوو ۶۰۸۱ از دوربین دوگانه اصلی با چینش عمودی بهره می برد و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر دوربین قرار گرفته است. 
در کنار دوربین، یک فلش LED و یک سنسور که ظاهرا سنسور فوکوس خودکار لیزری است نیز به چشم می خورد. هواوو ۶۰۸۱ حاشیه های اندکی در اطراف نمایشگر دارد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت سازنده، این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.

  • ۹۶/۱۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">