ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هواوی تا ۲۰۲۵ به فناوری خودران‌ها می‌رسد

| شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت هواوی چین به دنبال ضربه سختی که تحریم‌های آمریکا به کسب و کار آن در گوشی‌های هوشمند زد، حالا در فکر دستیابی به فناوری خودروهای بدون راننده تا ۲۰۲۵ است.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت فناوری هواوی چین قصد دارد تا 2025 فناوری خودروهای بدون راننده خود را توسعه دهد. این تصمیم در شرایطی گرفته شده که بزرگترین شرکت تجهیزات مخابراتی دنیا قصد دارد کسب و کار خود را در مقابله با تحریم‌های آمریکا متنوع کند.

 جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 وانگ یون، یکی از مقامات ارشد بخش خودروهای هوشمند شرکت هواوی در یک کنفرانس صنعتی گفت:«هدف گروه ما دست‌یابی به خودروهای مسافربری بدون راننده در 2025 است».

چندین استارتاپ، خودروسازی و شرکت‌های بزرگ فناوری مثل شرکت خدمات اینترنتی بایدو فعالیت خود را برروی سیستم‌های خودروهای بدون راننده شتاب داده‌اند. انتظار می‌رود این خودرو ها تغییرات اساسی در صنعت حمل و نقل ایجاد کنند.

 هواوی به دنبال ضربه سختی که تحریم‌های آمریکا به کسب و کار آن در گوشی‌های هوشمند زد، به خودروهای هوشمند برقی روی آورده است. دولت ترامپ این شرکت را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا می‌دانست.

  • ۰۰/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">