ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هوشمندسازی بخش خبر گوگل برای مقابله با اخبار جعلی

| يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل قصد دارد از فناوری هوش مصنوعی به طور گسترده برای ارتقای بخش اخبار خود استفاده کند. هدف از این کار انعکاس دیدگاه های مختلف و مقابله با انتشار اخبار غیرمعتبر اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، گوگل برای مدیریت بخش اخبار خود بر خلاف دیگر مجموعه های رقیب مانند فیس بوک از نیروی انسانی استفاده نمی کند و قصد دارد با تقویت الگوریتم های هوش مصنوعی و همکاری با تعدادی سازمان فعال در این زمینه تنها اخباری معتبر و قطعی منتشر کند.

گوگل مدعی است هوش مصنوعی این شرکت قادر به بررسی هزاران منبع خبری و انتخاب اخباری از طریق این منابع است که بیشترین اعتبار را داشته باشند و محتوای آنها هم در مقایسه با رقبا به شیوه بهتری تنظیم شده باشد.

این شرکت با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی برنامه همراه گوگل نیوز را هم به روز کرده و این فناوری به محض شناسایی یک روند خبر دروغین و فریبنده تمامی اخبار مربوط به آن را از فید خود حذف می کند تا جلوی گمراه شدن کاربران گرفته شود.

همچنین بخشی به نام پوشش کامل در این برنامه همراه وجود دارد که در صورت وقوع وقایع خبری مهم به ترسیم تصویری کامل و بی طرف از رویدادهای مذکور کمک می کند. برای دسترسی به این خدمات باید بر روی دکمه کوچکی که در زیر اخبار داغ دسته بندی شده هر موضوع وجود دارد، کلیک کنید تا سپس طیف گسترده ای از اخبار موثق با دیدگاه های مختلف در برابر دیدگان شما قرار بگیرد.

  • ۹۷/۰۲/۲۳

اخبار جعلی

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">