ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هک سامانه «ای نماد» تکذیب شد

| دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران اخبار مربوط به هک سامانه نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت (Eنماد) را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی سجادی امروز در نشست خبری مدیران سازمان فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی مربوط به اخبار منتشر شده در خصوص هک سامانه دریافت نماد اعتماد الکترونیکی گفت: اخباری که در این زمینه منتشر شده است شایعه بوده و شواهد فنی در این زمینه ارائه نشده است.

وی گفت: ما در مرکز ماهر اطلاعی در خصوص هک این سامانه دریافت نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در خصوص حملات سایبری که سالانه سیستم های کامپیوتری کشور را تهدید می کند، پایش کاملی صورت می گیرد، افزود: در مواردی که نیازمند اطلاع رسانی عمومی باشد، مرکز ماهر این اقدام را انجام می دهد.

وی تاکید کرد: آسیب پذیری های حوزه فضای سایبری سالانه بیش از هزاران مورد است و برخی سازمان ها هدف این حملات قرار می گیرند اما مواردی که دارای اهمیت بیشتری باشد و نیازمند اطلاع رسانی عمومی، آن را از طریق مرکز ماهر اعلام می کنیم و سایر موارد را تنها به اطلاع سازمان های مربوطه می رسانیم. در همین حال بررسی پیامدهای مربوط به امنیت سایبری و حملات احتمالی سایبری از دیگر اقداماتی است که توسط مرکز ماهر وابسته به سازمان فناوری اطلاعات ایران انجام می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">